05 | 2019

Markéta a Soňa: Naše cesta k PERFECT STORAGE

Nápad na založení PERFECT STORAGE dostaly obě téměř ve stejnou chvíli. Jsou takhle sehrané vždy? Přečtěte si o podnikatelských začátcích, prvním zákazníkovi i o malé špionáži v zahraničních self-storage skladech během dovolené.

Nová výzva, nový podnik

Obě zakladatelky se poznaly v předchozí práci pro nadnárodní společnost City Self-Storage, ve které získaly zkušenosti a načerpaly know-how. Majitelé společnosti, která působila v 7 evropských zemích, se rozhodli českou pobočku prodat. A v tu dobu si Markéta se Soňou řekly: „Založíme vlastní podnik, rozjedeme PERFECT STORAGE!“

Markéta a Soňa z Perfect Storage

Od první myšlenky až po otevření skladového domu ve Vysočanech uběhl 1 rok. Papírování, hledání investorů i vhodných prostor a zařizování jednotlivých osobních skladů však zakladatelky nijak neunavil. Ba naopak! Společná vize a hodnoty, které by měly prostupovat celým podnikem, je táhly dál. První zákazník na sebe nenechal dlouho čekat. Pan Ftorek potřeboval během rekonstrukce domu uskladnit jeho vybavení.

Vysočany = ♥

K osobním skladům ve Vysočanech přibyly ještě další dvě lokality. Holešovice a nejnovější Žižkov. Obě majitelky se shodují, že je velice těžké vybrat ten nejoblíbenější dům. Ale Vysočany jsou srdcovka právě kvůli tomu, že byl jejich první.

Soňa, Markéta a 15 zaměstnanců se starají o všechny pobočky. Každý po příchodu do práce prochází prostory skladů a kontroluje, zda je všechno v pořádku. Od úklidu po bezpečnost. Tato rutina doplňuje 3 fázový bezpečnostní systém složený z osobních přístupových kódů, bezpečnostních kamer v celém prostoru a zámku na pronajatém osobním skladu.

Osobní sklady Perfect Storage a bezpečnost

Práce obě majitelky moc baví. Je na nich vidět nadšení a snaha posouvat v Čechách tento obor stále dál. A přiznaly se i k malé špionáži: „Během mé loňské dovolené v New Yorku jsem samozřejmě v pár self-storage skladech byla a podívala se, jak to chodí jinde.“ Dodává Soňa s šibalským úsměvem. Přečtěte si i další odpovědi, které jsme při rozhovoru získali.

Jak máte ve firmě rozdělené role?

Obě jsme jednatelky, ale ano, role máme rozdělené. Já, Soňa, zodpovídám za marketing, sales a operativu, Markéta má na starosti finance a controlling. Samozřejmě ale řadu věcí řešíme společně a taktéž máme pravidelné porady s našimi investory (partnery), kteří jsou nám velkým zdrojem inspirace a poradenství.

Řekly jste si někdy, že jste se na PERFECT STORAGE měly vykašlat? Co se stalo?

I když jsme zažily i řadu těžkých situací, zatím převládají pozitiva, takže k tomu, že bychom se na PERFECT STORAGE vykašlaly, naše myšlenky zatím nikdy nedospěly. :)

Co je podle vás nejlepší na službě PERFECT STORAGE?

Myslím, že je to flexibilita a bezpečnost. Zákazník má přístup 24 hod. denně 7 dní v týdnu a sklad lze používat krátkodobě i dlouhodobě – od týdne až po několik let. O věci se nemusí bát, protože má v podstatě trojí jištění (kód, zámek a kamerový systém napojený na pult centrální ochrany bezpečnostní agentury).

Ukázka osobního skladu v Perfect Storage

Co je z vašeho pohledu na osobním skladování nejzajímavější?

Že umožňuje lidem nebýt limitován prostorem. A pro nás také tím, že je to v našich končinách obor stále ještě v plenkách, je ho kam posouvat.

Jaké nejpodivnější věci si lidé uskladnili?

Zatím jsem u nás nic podivného nezaznamenala, ale v City Self-Storage si na jedné pobočce v Dánsku uskladnili pašeráci nelegálně dovezená zvířata a kolegové, když ráno přišli do práce, našli v chodbě hada. Po odchytu jim bylo sděleno, že to byl jeden z nejjedovatějších hadů.

A poslední otázka. Nebojíte se někdy ve skladu?

Ne, nebojíme. :)

A Soňa dodává: „Pokud by vás ještě něco zajímalo, napište nám na Facebooku nebo přes kontaktní formulář na webu.“